Skip to content

Motokrosa riepas ar radzēm

Ziemas motokrosa riepas ar radzēm. Spiked winter motocross tyre with Sitek studs

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm. Spiked winter motocross tyre with Sitek studs.

Motospeci.lv lieto tikai vācu firmas Sitek radzes, kas ir izturīgākās industrijā, kuras pirms ielīmēšanas tiek speciāli kodinātas, pēc tam ar smilšu strūklu tiek matētas un pēc tam attaukotas, lai nodrošinātu labāku savienojumu ar riepas gumiju. Radzes tiek ielīmētas ar speciālas aukstākās kvalitātes līmes palīdzību molekulārā līmenī, un līdz ar to radzes turas tā, it kā tās būtu riepā ievulkanizētas. Motospeci.lv riepu radžošanas tehnoloģija uz doto brīdi ir augstākā tehnoloģija, kāda iespējama. Radžojam riepas gan sporta, gan standarta, gan meža braucējiem.

Riepu izgatavošanas tehnoloģija tiek nemitīgi testēta un pilnveidota sadarbībā ar Latvijas labākajiem un ātrākajiem motokrosistiem, kā arī pašas riepas izgatavo un šipo motokrosisti. Tādējādi tiek panākts tas, kad mainot radžu leņķus, to ielīmēšanas dziļumu, pašu radžu garumus, tiek atrasts optimālākais variants katram riepu pielietojumam. Vai nu ļoti agresīvas sacensību riepas, vai arī mazāk agresīvas, bet ļoti izturīgas treniņu riepas, kuras varbūt nedaudz lēnāk brauc uz priekšu pa ledu. Šī atšķirība vidēja līmeņa motokrosistam var arī nebūt jūtama, bet Top līmeņa braucēji noteikti sajutīs atšķirību ar mūsu speciālajās maximum power sacensību riepās.

Ja vēlaties, varam šīs riepas arī pārmontēt / uzbortēt motospeci.lv  motoservisā. Noņemt veco riepu un uzlikt jauno riepu maksā tikai 8.00 Eur (arī mousse).

Scandinavian type spiked studded motocross tire.

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas C-17 “Sniega + Pro” 90/90-21, priekšējā. Cena 200.00 Eur

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas C-17 “Sniega + Pro” 90/90-21, priekšējā ar 306 radzēm. “Pro” tiek lietots, kad ir maksimāls izvirzījums “Sniega +” ārējām radzēm. Priekšējai riepai radzes ir iešautas leņķī, kas nodrošina labāku bremzēšanu un līkumus. Cena 200.00 Eur

“Sniega + Pro” no “Sniega +” atšķiras ar to, ka malējās radzes ir pa pus milimetru vairāk ārā no riepas. “Sniega +” nodrošina labu saķeri, vislabākā saķere ir “Sniega + Pro”. “Sniega +” ir nedaudz ilgspēlējošāka nekā “Sniega + Pro”, “Sniega + Pro” uz sānu radzēm ir lielāka slodze. Parastie braucēji parasti nebrauc tik efektīgi līgumos, lai sānu radzēm būtu būtiski liela nozīme. Tāpēc parasti braukšanai pa trasi un arī vidēja līmeņa braucējiem iesakām “Sniega +”, kas būs nedaudz izturīgāka ilgtermiņā nekā “Sniega + Pro”. “Sniega + Pro varbūt nav tik izturīga kā “Sniega +” vai “Standarts”, bet ir visefektīvākā sacensību apstākļos.

Motospeci.lv lieto vācu firmas Sitek radzes, kuras pirms ielīmēšanas tiek speciāli kodinātas, lai nodrošinātu savienojumu ar riepas gumiju ar speciālas līmes palīdzību molekulārā līmenī, un līdz ar to radzes turas tā, it kā tās būtu riepā ievulkanizētas. Motospeci.lv riepu radžošanas tehnoloģija uz doto brīdi ir augstākā tehnoloģija, kāda iespējama.

Riepu izgatavošanas tehnoloģija tiek nemitīgi testēta un pilnveidota sadarbībā ar Latvijas labākajiem un ātrākajiem motokrosistiem, kā arī pašas riepas izgatavo un šipo motokrosisti. Tādējādi tiek panākts tas, kad mainot radžu leņķus, to ielīmēšanas dziļumu, pašu radžu garumus, tiek atrasts optimālākais variants katram riepu pielietojumam. Vai nu ļoti agresīvas sacensību riepas, vai arī mazāk agresīvas, bet ļoti izturīgas treniņu riepas, kuras varbūt nedaudz lēnāk brauc uz priekšu pa ledu. Šī atšķirība vidēja līmeņa motokrosistam var arī nebūt jūtama, bet Top līmeņa braucēji noteikti sajutīs atšķirību ar mūsu speciālajās maximum power sacensību riepās.

Ja vēlaties, varam šīs riepas arī pārmontēt / uzbortēt motospeci.lv motoservisā. Noņemt veco riepu un uzlikt jauno riepu maksā tikai 8.00 Eur (arī mousse).

Scandinavian type spiked studded motocross tire.

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas Winter Friction 454 “Sports” 110/100-18, aizmugurējā. Cena 210.00 Eur

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas Winter Friction 454 “Sports” 110/100-18, aizmugurējā ar 340 radzēm. Riepai radzes iešautas būtiskā leņķī, kas nodrošina labākus startus. Cena 210.00 Eur.

Motospeci.lv lieto vācu firmas Sitek radzes, kuras pirms ielīmēšanas tiek speciāli kodinātas, lai nodrošinātu savienojumu ar riepas gumiju ar speciālas līmes palīdzību molekulārā līmenī, un līdz ar to radzes turas tā, it kā tās būtu riepā ievulkanizētas. Motospeci.lv riepu radžošanas tehnoloģija uz doto brīdi ir augstākā tehnoloģija, kāda iespējama.

Riepu izgatavošanas tehnoloģija tiek nemitīgi testēta un pilnveidota sadarbībā ar Latvijas labākajiem un ātrākajiem motokrosistiem, kā arī pašas riepas izgatavo un šipo motokrosisti. Tādējādi tiek panākts tas, kad mainot radžu leņķus, to ielīmēšanas dziļumu, pašu radžu garumus, tiek atrasts optimālākais variants katram riepu pielietojumam. Vai nu ļoti agresīvas sacensību riepas, vai arī mazāk agresīvas, bet ļoti izturīgas treniņu riepas, kuras varbūt nedaudz lēnāk brauc uz priekšu pa ledu. Šī atšķirība vidēja līmeņa motokrosistam var arī nebūt jūtama, bet Top līmeņa braucēji noteikti sajutīs atšķirību ar mūsu speciālajās maximum power sacensību riepās.

Ja vēlaties, varam šīs riepas arī pārmontēt / uzbortēt motospeci.lv  motoservisā. Noņemt veco riepu un uzlikt jauno riepu maksā tikai 8.00 Eur (arī mousse).

Scandinavian type spiked studded motocross tire.

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas Winter Friction Sport Extreme 454 “Standarts +” 110/100-18, aizmugurējā. Cena 195.00 Eur

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas Winter Friction Sport Extreme 454 “Standarts +” 110/100-18, aizmugurējā ar 297 radzēm. “Standarts +” no “Standarts” atšķiras ar to, ka vidējā pumpā ir nevis divi šipi kā ir paredzējis ražotājs, bet trīs. Riepai radzes iešautas būtiskā leņķī, kas nodrošina labākus startus. Cena 195.00 Eur.

Motospeci.lv lieto vācu firmas Sitek radzes, kuras pirms ielīmēšanas tiek speciāli kodinātas, lai nodrošinātu savienojumu ar riepas gumiju ar speciālas līmes palīdzību molekulārā līmenī, un līdz ar to radzes turas tā, it kā tās būtu riepā ievulkanizētas. Motospeci.lv riepu radžošanas tehnoloģija uz doto brīdi ir augstākā tehnoloģija, kāda iespējama.

Riepu izgatavošanas tehnoloģija tiek nemitīgi testēta un pilnveidota sadarbībā ar Latvijas labākajiem un ātrākajiem motokrosistiem, kā arī pašas riepas izgatavo un šipo motokrosisti. Tādējādi tiek panākts tas, kad mainot radžu leņķus, to ielīmēšanas dziļumu, pašu radžu garumus, tiek atrasts optimālākais variants katram riepu pielietojumam. Vai nu ļoti agresīvas sacensību riepas, vai arī mazāk agresīvas, bet ļoti izturīgas treniņu riepas, kuras varbūt nedaudz lēnāk brauc uz priekšu pa ledu. Šī atšķirība vidēja līmeņa motokrosistam var arī nebūt jūtama, bet Top līmeņa braucēji noteikti sajutīs atšķirību ar mūsu speciālajās maximum power sacensību riepās.

Ja vēlaties, varam šīs riepas arī pārmontēt / uzbortēt motospeci.lv motoservisā. Noņemt veco riepu un uzlikt jauno riepu maksā tikai 8.00 Eur (arī mousse).

Scandinavian type spiked studded motocross tire.

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas Winter Friction 454 “Standarts” 110/100-18, aizmugurējā. Cena 190.00 Eur

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas Winter Friction 454 “Standarts” 110/100-18, aizmugurējā ar 286 radzēm. Radzes riepā sašautas tā, kā ražotājs rūpnīcā ir atzīmējis. Riepai radzes iešautas būtiskā leņķī, kas nodrošina labākus startus. Cena 190.00 Eur.

Motospeci.lv lieto vācu firmas Sitek radzes, kuras pirms ielīmēšanas tiek speciāli kodinātas, lai nodrošinātu savienojumu ar riepas gumiju ar speciālas līmes palīdzību molekulārā līmenī, un līdz ar to radzes turas tā, it kā tās būtu riepā ievulkanizētas. Motospeci.lv riepu radžošanas tehnoloģija uz doto brīdi ir augstākā tehnoloģija, kāda iespējama.

Riepu izgatavošanas tehnoloģija tiek nemitīgi testēta un pilnveidota sadarbībā ar Latvijas labākajiem un ātrākajiem motokrosistiem, kā arī pašas riepas izgatavo un šipo motokrosisti. Tādējādi tiek panākts tas, kad mainot radžu leņķus, to ielīmēšanas dziļumu, pašu radžu garumus, tiek atrasts optimālākais variants katram riepu pielietojumam. Vai nu ļoti agresīvas sacensību riepas, vai arī mazāk agresīvas, bet ļoti izturīgas treniņu riepas, kuras varbūt nedaudz lēnāk brauc uz priekšu pa ledu. Šī atšķirība vidēja līmeņa motokrosistam var arī nebūt jūtama, bet Top līmeņa braucēji noteikti sajutīs atšķirību ar mūsu speciālajās maximum power sacensību riepās.

Ja vēlaties, varam šīs riepas arī pārmontēt / uzbortēt motospeci.lv motoservisā. Noņemt veco riepu un uzlikt jauno riepu maksā tikai 8.00 Eur (arī mousse).

Scandinavian type spiked studded motocross tire.

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas C-17 “Sniega +” 80/100-21, priekšējā. Cena 200.00 Eur

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas C-17 “Sniega +” 80/100-21, priekšējā ar 306 radzēm. “Sniega +” versija, kura ir vislabākā braukšanai pa trasi un malējās riepas radzes ir pa milimetru ārā, lai būtu labāka saķere. Priekšējai riepai radzes ir iešautas leņķī, kas nodrošina labāku bremzēšanu un līkumus. Cena 200.00 Eur

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas C-17 “Sniega +” 80/100-21, priekšējā ar 306 radzēm. “Sniega +” versija, kura ir vislabākā braukšanai pa trasi un malējās riepas radzes ir pa milimetru ārā, lai būtu labāka saķere. Priekšējai riepai radzes ir iešautas leņķī, kas nodrošina labāku bremzēšanu un līkumus.

“Sniega + Pro” no “Sniega +” atšķiras ar to, ka malējās radzes ir pa pus milimetru vairāk ārā no riepas. “Sniega +” nodrošina labu saķeri, vislabākā saķere ir “Sniega + Pro”. “Sniega +” ir nedaudz ilgspēlējošāka nekā “Sniega + Pro”, “Sniega + Pro” uz sānu radzēm ir lielāka slodze. Parastie braucēji parasti nebrauc tik efektīgi līgumos, lai sānu radzēm būtu būtiski liela nozīme. Tāpēc parasti braukšanai pa trasi un arī vidēja līmeņa braucējiem iesakām “Sniega +”, kas būs nedaudz izturīgāka ilgtermiņā nekā “Sniega + Pro”. “Sniega + Pro varbūt nav tik izturīga kā “Sniega +” vai “Standarts”, bet ir visefektīvākā sacensību apstākļos. Cena 200.00 Eur

Motospeci.lv lieto vācu firmas Sitek radzes, kuras pirms ielīmēšanas tiek speciāli kodinātas, lai nodrošinātu savienojumu ar riepas gumiju ar speciālas līmes palīdzību molekulārā līmenī, un līdz ar to radzes turas tā, it kā tās būtu riepā ievulkanizētas. Motospeci.lv riepu radžošanas tehnoloģija uz doto brīdi ir augstākā tehnoloģija, kāda iespējama.

Riepu izgatavošanas tehnoloģija tiek nemitīgi testēta un pilnveidota sadarbībā ar Latvijas labākajiem un ātrākajiem motokrosistiem, kā arī pašas riepas izgatavo un šipo motokrosisti. Tādējādi tiek panākts tas, kad mainot radžu leņķus, to ielīmēšanas dziļumu, pašu radžu garumus, tiek atrasts optimālākais variants katram riepu pielietojumam. Vai nu ļoti agresīvas sacensību riepas, vai arī mazāk agresīvas, bet ļoti izturīgas treniņu riepas, kuras varbūt nedaudz lēnāk brauc uz priekšu pa ledu. Šī atšķirība vidēja līmeņa motokrosistam var arī nebūt jūtama, bet Top līmeņa braucēji noteikti sajutīs atšķirību ar mūsu speciālajās maximum power sacensību riepās.

Ja vēlaties, varam šīs riepas arī pārmontēt / uzbortēt motospeci.lv motoservisā. Noņemt veco riepu un uzlikt jauno riepu maksā tikai 8.00 Eur (arī mousse).

Scandinavian type spiked studded motocross tire.

Ziemas motokrosa / enduro riepa ar radzēm Mitas Winter Friction 454 110/90-19. Cena 210.00 Eur

Mitas Winter Friction 454 spiked motocross tyre “Trelleborg” 110/90-19
winter motocross tyre. Ziemas motokrosa / enduro riepa ar radzēm Mitas Winter Friction 454 110/90-19, aizmugurējā ar 340 radzēm. Cena 210.00 eur.

Augstākās klases sacensību riepa, pilnīgi visas radzes ir kodinātas, attaukotas, ielīmētas ar visizturīgāko līmi. Šī ir labākā tehnoloģija kāda vispār pasaulē iespējama. Tiek lietotas tikai vācu Sitek firmas radzes, netiek lietotas ne ķīniešu, ne analogās. Tiek lietotas visgarākās motokrosa radzes, kādas pieļauj FIM noteikumi. Radzes kopgarums 25 mm. Radzes ir ielīmētas būtiskā leņķī, kas nodrošina daudz labāku startu.

Ir vēl ar līdzīgu radžu izkārtojumu riepa 110/90-18. Cena 220.00 eur.

Motospeci.lv riepu radžošanas tehnoloģija uz doto brīdi ir augstākā tehnoloģija, kāda iespējama.

Riepu izgatavošanas tehnoloģija tiek nemitīgi testēta un pilnveidota sadarbībā ar Latvijas labākajiem un ātrākajiem motokrosistiem, kā arī pašas riepas izgatavo un šipo motokrosisti. Tādējādi tiek panākts tas, kad mainot radžu leņķus, to ielīmēšanas dziļumu, pašu radžu garumus, tiek atrasts optimālākais variants katram riepu pielietojumam. Vai nu ļoti agresīvas sacensību riepas, vai arī mazāk agresīvas, bet ļoti izturīgas treniņu riepas, kuras varbūt nedaudz lēnāk brauc uz priekšu pa ledu. Šī atšķirība vidēja līmeņa motokrosistam var arī nebūt jūtama, bet Top līmeņa braucēji noteikti sajutīs atšķirību ar mūsu speciālajās maximum power sacensību riepās.

Ja vēlaties, varam šīs riepas arī pārmontēt / uzbortēt motospeci.lv motoservisā. Noņemt veco riepu un uzlikt jauno riepu maksā tikai 8.00 Eur (arī mousse).

Scandinavian type spiked studded motocross tire.

Mitas Winter Friction 454 motokrosa radžu riepa 110/90-19 winter spiked motocross tyre. Cena 210,00 eur

Mitas Winter Friction 454 motokrosa radžu riepa 110/90-19 winter spiked motocross tyre. Radzes riepā ielīmētas ar augstākās kvalitātes molekulāro metāls – gumija līmi. Radzes ielīmētas riepā būtiskā leņķī, kas nodrošina labu startu. Izmantotas vācu firmas Sitek visgarākās radzes, kādas ir atļautas pēc FIM noteikumiem. Radžu skaits riepā – 340 gab. Riepas cena 210,00 eur.

PIEZĪME: Motokrosa braucējiem individuālas atlaides!

Motospeci.lv riepu izgatavošanas tehnoloģija tiek nemitīgi testēta un pilnveidota sadarbībā ar Latvijas labākajiem un ātrākajiem motokrosistiem, kā arī pašas riepas izgatavo un šipo motokrosisti. Tādējādi tiek panākts tas, kad mainot radžu leņķus, to ielīmēšanas dziļumu, pašu radžu garumus, tiek atrasts optimālākais variants katram riepu pielietojumam. Vai nu ļoti agresīvas sacensību riepas, vai arī mazāk agresīvas, bet ļoti izturīgas treniņu riepas, kuras varbūt nedaudz lēnāk brauc uz priekšu pa ledu. Šī atšķirība vidēja līmeņa motokrosistam var arī nebūt jūtama, bet Top līmeņa braucēji noteikti sajutīs atšķirību ar mūsu speciālajās maximum power sacensību riepās.

Ja vēlaties, varam šīs riepas arī pārmontēt /uzbortēt motospeci.lv motoservisā. Noņemt veco riepu un uzlikt jauno riepu maksā tikai 8.00 Eur (arī mousse).

Scandinavian type spiked studded motocross tire.

Mitas “Trelleborg” 110/90-19 winter friction 454 spiked tyre

Mitas “Trelleborg” 110/90-19 winter friction 454 spiked tyre motokrosa riepa ar radzēm, aizmugurējā. Hand made limited edition. Radzes ielīmētas ar rokām, kas nodrošina to, ka radžojamās pistoles 3 zari nenoņem nekādu daļu no līmes, kas notiek riepu radžojot ar radžojamo pistoli vai automātu. Riepas gumija ir svaiga, tās nav glabājušās noliktavā vai kā tamlīdzīgi. Mitas “trelleborg” winter friction 454 spiked tyre ziemas motokrosa riepa ar radzēm cena 235.00 Eur. Motokrosistiem atlaide – 20%.

Motospeci.lv lieto vācu firmas Sitek radzes, kuras pirms ielīmēšanas tiek speciāli kodinātas, lai nodrošinātu savienojumu ar riepas gumiju ar speciālas līmes palīdzību molekulārā līmenī, un līdz ar to radzes turās tā, it kā tās būtu riepā ievulkanizētas. Motospeci.lv riepu radžošanas tehnoloģija uz doto brīdi ir augstākā tehnoloģija, kāda iespējama.

Riepu izgatavošanas tehnoloģija tiek nemitīgi testēta un pilnveidota sadarbībā ar Latvijas labākajiem un ātrākajiem motokrosistiem, kā arī pašas riepas izgatavo un šipo motokrosisti. Tādējādi tiek panākts tas, kad mainot radžu leņķus, to ielīmēšanas dziļumu, pašu radžu garumus, tiek atrasts optimālākais variants katram riepu pielietojumam. Vai nu ļoti agresīvas sacensību riepas, vai arī mazāk agresīvas, bet ļoti izturīgas treniņu riepas, kuras varbūt nedaudz lēnāk brauc uz priekšu pa ledu. Šī atšķirība vidēja līmeņa motokrosistam var arī nebūt jūtama, bet Top līmeņa braucēji noteikti sajutīs atšķirību ar mūsu speciālajās maximum power sacensību riepās.

Ja vēlaties, varam šīs riepas arī pārmontēt / uzbortēt motospeci.lv motoservisā. Noņemt veco riepu un uzlikt jauno riepu maksā tikai 8.00 Eur (arī mousse).

Scandinavian type spiked studded motocross tire.

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas C-17 “Sniega +” 90/90-21, priekšējā. Cena 155.00 Eur

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas C-17 “Sniega +” 90/90-21, priekšējā ar 306 radzēm. Cena 155.00 Eur

Sākam ražot jaunu šipeņu līniju “Sniega +” versiju. Radzes būs nedaudz garākas, kā arī sānu radzes vairāk kā parasti ārā no riepas. Tas nodrošinās skaidru un stabilu braukšanu tādas trases apstākļos, kuras sniega segums tiek regulāri pieblietēts.

“Sniega + Pro” no “Sniega +” atšķiras ar to, ka malējās radzes ir pa pus milimetru vairāk ārā no riepas. “Sniega +” nodrošina labu saķeri, vislabākā saķere ir “Sniega + Pro”. “Sniega +” ir nedaudz ilgspēlējošāka nekā “Sniega + Pro”, “Sniega + Pro” uz sānu radzēm ir lielāka slodze. Parastie braucēji parasti nebrauc tik efektīgi līgumos, lai sānu radzēm būtu būtiski liela nozīme. Tāpēc parasti braukšanai pa trasi un arī vidēja līmeņa braucējiem iesakām “Sniega +”, kas būs nedaudz izturīgāka ilgtermiņā nekā “Sniega + Pro”. “Sniega + Pro varbūt nav tik izturīga kā “Sniega +” vai “Standarts”, bet ir visefektīvākā sacensību apstākļos.

Motospeci.lv lieto vācu firmas Sitek radzes, kuras pirms ielīmēšanas tiek speciāli kodinātas, lai nodrošinātu savienojumu ar riepas gumiju ar speciālas līmes palīdzību molekulārā līmenī, un līdz ar to radzes turas tā, it kā tās būtu riepā ievulkanizētas. Motospeci.lv riepu radžošanas tehnoloģija uz doto brīdi ir augstākā tehnoloģija, kāda iespējama.

Riepu izgatavošanas tehnoloģija tiek nemitīgi testēta un pilnveidota sadarbībā ar Latvijas labākajiem un ātrākajiem motokrosistiem, kā arī pašas riepas izgatavo un šipo motokrosisti. Tādējādi tiek panākts tas, kad mainot radžu leņķus, to ielīmēšanas dziļumu, pašu radžu garumus, tiek atrasts optimālākais variants katram riepu pielietojumam. Vai nu ļoti agresīvas sacensību riepas, vai arī mazāk agresīvas, bet ļoti izturīgas treniņu riepas, kuras varbūt nedaudz lēnāk brauc uz priekšu pa ledu. Šī atšķirība vidēja līmeņa motokrosistam var arī nebūt jūtama, bet Top līmeņa braucēji noteikti sajutīs atšķirību ar mūsu speciālajās maximum power sacensību riepās.

Ja vēlaties, varam šīs riepas arī pārmontēt / uzbortēt motospeci.lv  motoservisā. Noņemt veco riepu un uzlikt jauno riepu maksā tikai 8.00 Eur (arī mousse).

Scandinavian type spiked studded motocross tire.

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas C-19 60/100-14, priekšējā

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas C-19 red 60/100-14, priekšējā.

Tomēr šīs 60/100-14 riepas vietā, mēs ieteiktu likt 90/100-14 no Pit bike, kuru mēs esam uztaisījuši speciāli, lai liktu uz 65cc priekšā, kura ir gan platāka, gan lielāka, tādējādi sniegā negrims iekšā. Šī 60/100 oriģinālā riepiņa ir piemērota braukšanai pa ledu, bet noteikti ne pa noblietētu sniegu, kurā viņa grimst.

Riepu izgatavošanas tehnoloģija tiek nemitīgi testēta un pilnveidota sadarbībā ar Latvijas labākajiem un ātrākajiem motokrosistiem, kā arī pašas riepas izgatavo un šipo motokrosisti. Tādējādi tiek panākts tas, kad mainot radžu leņķus, to ielīmēšanas dziļumu, pašu radžu garumus, tiek atrasts optimālākais variants katram riepu pielietojumam. Vai nu ļoti agresīvas sacensību riepas, vai arī mazāk agresīvas, bet ļoti izturīgas treniņu riepas, kuras varbūt nedaudz lēnāk brauc uz priekšu pa ledu. Šī atšķirība vidēja līmeņa motokrosistam var arī nebūt jūtama, bet Top līmeņa braucēji noteikti sajutīs atšķirību ar mūsu speciālajās maximum power sacensību riepās.

Ja vēlaties, varam šīs riepas arī pārmontēt / uzbortēt autospeci.lv autoservisā. Noņemt veco riepu un uzlikt jauno riepu maksā tikai 8.00 Eur (arī mousse).

Scandinavian type spiked studded motocross tire.

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Awina 90/100-14, priekšējā.

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Awina 90/100-14 priekšējā priekš 65cc motocikla. Paredzēts speciāli ziemai ar ļoti mīkstu gumiju. Ļoti liela un plata riepa, piemērota braukšanai gan pa ledu, gan noblietēta sniega. Atšķirībā no oriģinālās 60/100 izmēra, šis izmērs ir aizgūts no Pit bike aizmugurējās riepas. Uzliekot šo riepu priekšā, šī riepa ir ļoti ilgspēlējoša un piemērota motokrosa braukšanai ziemā. Savukārt oriģinālā 60/100 izmērā var iešaut tikai ļoti mazas radzes un šī riepa kļūst neizturīga.

Riepu izgatavošanas tehnoloģija tiek nemitīgi testēta un pilnveidota sadarbībā ar Latvijas labākajiem un ātrākajiem motokrosistiem, kā arī pašas riepas izgatavo un šipo motokrosisti. Tādējādi tiek panākts tas, kad mainot radžu leņķus, to ielīmēšanas dziļumu, pašu radžu garumus, tiek atrasts optimālākais variants katram riepu pielietojumam. Vai nu ļoti agresīvas sacensību riepas, vai arī mazāk agresīvas, bet ļoti izturīgas treniņu riepas, kuras varbūt nedaudz lēnāk brauc uz priekšu pa ledu. Šī atšķirība vidēja līmeņa motokrosistam var arī nebūt jūtama, bet Top līmeņa braucēji noteikti sajutīs atšķirību ar mūsu speciālajās maximum power sacensību riepās.

Ja vēlaties, varam šīs riepas arī pārmontēt / uzbortēt autospeci.lv autoservisā. Noņemt veco riepu un uzlikt jauno riepu maksā tikai 8.00 Eur (arī mousse).

Scandinavian type spiked studded motocross tire.

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas C-19 red 60/100-14, priekšējā. Cena 105.00 Eur

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas C-19 red 60/100-14, priekšējā. Cena 105.00 Eur

Riepu izgatavošanas tehnoloģija tiek nemitīgi testēta un pilnveidota sadarbībā ar Latvijas labākajiem un ātrākajiem motokrosistiem, kā arī pašas riepas izgatavo un šipo motokrosisti. Tādējādi tiek panākts tas, kad mainot radžu leņķus, to ielīmēšanas dziļumu, pašu radžu garumus, tiek atrasts optimālākais variants katram riepu pielietojumam. Vai nu ļoti agresīvas sacensību riepas, vai arī mazāk agresīvas, bet ļoti izturīgas treniņu riepas, kuras varbūt nedaudz lēnāk brauc uz priekšu pa ledu. Šī atšķirība vidēja līmeņa motokrosistam var arī nebūt jūtama, bet Top līmeņa braucēji noteikti sajutīs atšķirību ar mūsu speciālajās maximum power sacensību riepās.

Ja vēlaties, varam šīs riepas arī pārmontēt / uzbortēt autospeci.lv autoservisā. Noņemt veco riepu un uzlikt jauno riepu maksā tikai 8.00 Eur (arī mousse).

Scandinavian type spiked studded motocross tire.

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas C-02 120/90-19. Cena 175.00 Eur

Motokrosa riepa ar radzēm  Mitas C-02 120/90-19 piemērota un speciāli dizainēta motokrosa sacensībām. Šai riepai ir izteikti lielākas pumpas kā citām riepām, kas nodrošina viņu papildus stingrību. Vidējās pumpās ir pa 3 radzēm uz vienu pumpu, kuras ir novietoti absolūti atšķirīgās līnijās, kas nozīmē ļoti jaudīgu paātrinājumu. Radzes ir ielīmētas nelielā leņķī pretēji buksēšanas virzienam, kas nozīmē to agresīvu ieķeršanos. Radzes pirms ielīmēšanas ir speciāli kodinātas, kas nodrošinato super izturīgu turēšanos un ielīmētas ar visaugstākās kvalitātes līmi. Riepas sānu radzes ir ielīmētas nedaudz stāvākā leņķī, kas nodrošina, ka šo riepu var ielikt pilnīgi visos, arī japāņu motociklos, kur ir šaurāka dakša, arī Kawasaki un arī mazajos 125 motociklos, jo ziemā šaurās riepas nav piemērotas sacensībām, jo viņas absolūti nebrauc uz priekšu, nav iespējams viņās sašaut daudz radzes.

Šī ir čempionu riepa, paredzēta, lai Tu to uzmontētu un brauktu visiem pa priekšu motokrosa sacensībās. Cena 175.00 Eur.

Riepu izgatavošanas tehnoloģija tiek nemitīgi testēta un pilnveidota sadarbībā ar Latvijas labākajiem un ātrākajiem motokrosistiem, kā arī pašas riepas izgatavo un šipo motokrosisti. Tādējādi tiek panākts tas, kad mainot radžu leņķus, to ielīmēšanas dziļumu, pašu radžu garumus, tiek atrasts optimālākais variants katram riepu pielietojumam. Vai nu ļoti agresīvas sacensību riepas, vai arī mazāk agresīvas, bet ļoti izturīgas treniņu riepas, kuras varbūt nedaudz lēnāk brauc uz priekšu pa ledu. Šī atšķirība vidēja līmeņa motokrosistam var arī nebūt jūtama, bet Top līmeņa braucēji noteikti sajutīs atšķirību ar mūsu speciālajās maximum power sacensību riepās.

Ja vēlaties, varam šīs riepas arī pārmontēt / uzbortēt autospeci.lv autoservisā. Noņemt veco riepu un uzlikt jauno riepu maksā tikai 8.00 Eur (arī mousse).

Scandinavian type spiked studded motocross tire.

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas Winter Friction C-20 80/100-12.

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas Winter Friction C-20 80/100-12, pieejama sporta un treniņu radžu konstrukcijās. Sporta riepa ir ar agresīvāku radžojumu, treniņu riepa ir ar izturīgāku radžojumu un ilgspēlējošāka.

Riepu izgatavošanas tehnoloģija tiek nemitīgi testēta un pilnveidota sadarbībā ar Latvijas labākajiem un ātrākajiem motokrosistiem, kā arī pašas riepas izgatavo un šipo motokrosisti. Tādējādi tiek panākts tas, kad mainot radžu leņķus, to ielīmēšanas dziļumu, pašu radžu garumus, tiek atrasts optimālākais variants katram riepu pielietojumam. Vai nu ļoti agresīvas sacensību riepas, vai arī mazāk agresīvas, bet ļoti izturīgas treniņu riepas, kuras varbūt nedaudz lēnāk brauc uz priekšu pa ledu. Šī atšķirība vidēja līmeņa motokrosistam var arī nebūt jūtama, bet Top līmeņa braucēji noteikti sajutīs atšķirību ar mūsu speciālajās maximum power sacensību riepās.

Ja vēlaties, varam šīs riepas arī pārmontēt / uzbortēt autospeci.lv autoservisā. Noņemt veco riepu un uzlikt jauno riepu maksā tikai 8.00 Eur (arī mousse).

Scandinavian type spiked studded motocross tire.

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas C-16 110/100-18, aizmugurējā. Cena 180.00 Eur

Augstākās kvalitātes motokrosa riepa ar radzēm Mitas C-16 110/100-18, aizmugurējā ar 226 radzēm. Cena 180.00 Eur

Uzstādot ievērojiet griešanās virzienu. Radzes ir ielīmētas nelielā leņķī. Šī riepa ir paredzēta vairāk, lai piedalītos sacensībām, jo radzes ir ielīmētas tā, lai liela radzes daļa būtu ārā. Ja gribiet riepu, kura darbojas ilgāk un piemērota treniņiem, variet iegādāties riepu, kurai radzes ir iešautas dziļāk riepā. Braukšanas kvalitāte praktiski neatšķiras, bet radžu ilgmūžība pagarinās, ja lietojat riepu, kurai radzes ir dziļāk iekšā.

Motospeci.lv lieto vācu firmas Sitek radzes, kuras pirms ielīmēšanas tiek speciāli kodinātas, lai nodrošinātu savienojumu ar riepas gumiju ar speciālas līmes palīdzību molekulārā līmenī, un līdz ar to radzes turas tā, it kā tās būtu riepā ievulkanizētas. Motospeci.lv riepu radžošanas tehnoloģija uz doto brīdi ir augstākā tehnoloģija, kāda iespējama.

Riepu izgatavošanas tehnoloģija tiek nemitīgi testēta un pilnveidota sadarbībā ar Latvijas labākajiem un ātrākajiem motokrosistiem, kā arī pašas riepas izgatavo un šipo motokrosisti. Tādējādi tiek panākts tas, kad mainot radžu leņķus, to ielīmēšanas dziļumu, pašu radžu garumus, tiek atrasts optimālākais variants katram riepu pielietojumam. Vai nu ļoti agresīvas sacensību riepas, vai arī mazāk agresīvas, bet ļoti izturīgas treniņu riepas, kuras varbūt nedaudz lēnāk brauc uz priekšu pa ledu. Šī atšķirība vidēja līmeņa motokrosistam var arī nebūt jūtama, bet Top līmeņa braucēji noteikti sajutīs atšķirību ar mūsu speciālajās maximum power sacensību riepās.

Ja vēlaties, varam šīs riepas arī pārmontēt / uzbortēt motospeci.lv motoservisā. Noņemt veco riepu un uzlikt jauno riepu maksā tikai 8.00 Eur (arī mousse).

Scandinavian type spiked studded motocross tire.

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm priekšējā R14, priekš 65mc3 motocikla. Cena 105.00 Eur

Motokrosa radžu riepa priekšējā R14, priekš 65mc3 motocikla, kurai par pamatni izmantota Pit bike R14 aizmugurējā riepa, kura ir salīdzinoši šaura un tādējādi šo te riepu var uzstādīt priekšā. Oriģinālās 60/100R14 riepas, kuras oriģināli ir paredzētas 65mc3 motocikliem priekšā, ir ar ļoti, ļoti maziņām pumpiņām un tādējādi viņās nav iespējams kvalitatīvi iešaut radzes vai sašipot, tāpēc mēs uztaisījām šadu te risinājumu, kurš nodrošinās to, ka šī riepa būs ārkārtīgi ilgmūžīga, kā arī labi turēsies uz sniega un ledus. Cena 105.00 Eur

Riepu izgatavošanas tehnoloģija tiek nemitīgi testēta un pilnveidota sadarbībā ar Latvijas labākajiem un ātrākajiem motokrosistiem, kā arī pašas riepas izgatavo un šipo motokrosisti. Tādējādi tiek panākts tas, kad mainot radžu leņķus, to ielīmēšanas dziļumu, pašu radžu garumus, tiek atrasts optimālākais variants katram riepu pielietojumam. Vai nu ļoti agresīvas sacensību riepas, vai arī mazāk agresīvas, bet ļoti izturīgas treniņu riepas, kuras varbūt nedaudz lēnāk brauc uz priekšu pa ledu. Šī atšķirība vidēja līmeņa motokrosistam var arī nebūt jūtama, bet Top līmeņa braucēji noteikti sajutīs atšķirību ar mūsu speciālajās maximum power sacensību riepās.

Ja vēlaties, varam šīs riepas arī pārmontēt / uzbortēt autospeci.lv autoservisā. Noņemt veco riepu un uzlikt jauno riepu maksā tikai 8.00 Eur (arī mousse).

Scandinavian type spiked studded motocross tire.

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas 110/90-19 C18, aizmugurējā. Cena 170.00 Eur

Ziemas motokrosa radžu riepa Mitas 110/90-19 C18, aizmugurējā ar 218 radzēm. Riepai radzes iešautas būtiskā leņķī, kas nodrošina labākus startus. Cena 170.00 Eur.

Sezonas sākumā ir pieejamas pagājušās sezonas lietotās riepas cenā no 60.00 – 80.00 eiro.

Motospeci.lv lieto vācu firmas Sitek radzes, kuras pirms ielīmēšanas tiek speciāli kodinātas, lai nodrošinātu savienojumu ar riepas gumiju ar speciālas līmes palīdzību molekulārā līmenī, un līdz ar to radzes turas tā, it kā tās būtu riepā ievulkanizētas. Motospeci.lv riepu radžošanas tehnoloģija uz doto brīdi ir augstākā tehnoloģija, kāda iespējama.

Riepu izgatavošanas tehnoloģija tiek nemitīgi testēta un pilnveidota sadarbībā ar Latvijas labākajiem un ātrākajiem motokrosistiem, kā arī pašas riepas izgatavo un šipo motokrosisti. Tādējādi tiek panākts tas, kad mainot radžu leņķus, to ielīmēšanas dziļumu, pašu radžu garumus, tiek atrasts optimālākais variants katram riepu pielietojumam. Vai nu ļoti agresīvas sacensību riepas, vai arī mazāk agresīvas, bet ļoti izturīgas treniņu riepas, kuras varbūt nedaudz lēnāk brauc uz priekšu pa ledu. Šī atšķirība vidēja līmeņa motokrosistam var arī nebūt jūtama, bet Top līmeņa braucēji noteikti sajutīs atšķirību ar mūsu speciālajās maximum power sacensību riepās.

Ja vēlaties, varam šīs riepas arī pārmontēt / uzbortēt autospeci.lv autoservisā. Noņemt veco riepu un uzlikt jauno riepu maksā tikai 8.00 Eur (arī mousse).

Scandinavian type spiked studded motocross tire.

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Maxxis 80/100-21, priekšējā. Cena 150.00 Eur

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Maxxis 80/100-21, priekšējā. Radzes ielīmētas ar visaugstākās izturības līmi un speciāli kodinātas pirms ielīmēšanas. Priekšējai riepai radzes ir iešautas leņķī, kas nodrošina labāku bremzēšanu un līkumus. Uzstādot sekojiet bultiņai uz riepas.  Cena 150.00 Eur.

Motospeci.lv lieto vācu firmas Sitek radzes, kuras pirms ielīmēšanas tiek speciāli kodinātas, lai nodrošinātu savienojumu ar riepas gumiju ar speciālas līmes palīdzību molekulārā līmenī, un līdz ar to radzes turas tā, it kā tās būtu riepā ievulkanizētas. Motospeci.lv riepu radžošanas tehnoloģija uz doto brīdi ir augstākā tehnoloģija, kāda iespējama.

Riepu izgatavošanas tehnoloģija tiek nemitīgi testēta un pilnveidota sadarbībā ar Latvijas labākajiem un ātrākajiem motokrosistiem, kā arī pašas riepas izgatavo un šipo motokrosisti. Tādējādi tiek panākts tas, kad mainot radžu leņķus, to ielīmēšanas dziļumu, pašu radžu garumus, tiek atrasts optimālākais variants katram riepu pielietojumam. Vai nu ļoti agresīvas sacensību riepas, vai arī mazāk agresīvas, bet ļoti izturīgas treniņu riepas, kuras varbūt nedaudz lēnāk brauc uz priekšu pa ledu. Šī atšķirība vidēja līmeņa motokrosistam var arī nebūt jūtama, bet Top līmeņa braucēji noteikti sajutīs atšķirību ar mūsu speciālajās maximum power sacensību riepās.

Ja vēlaties, varam šīs riepas arī pārmontēt / uzbortēt motospeci.lv motoservisā. Noņemt veco riepu un uzlikt jauno riepu maksā tikai 8.00 Eur (arī mousse).

Scandinavian type spiked studded motocross tire.

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas Winter Friction White C-17 90/90-21. Cena 155.00 Eur

Motokrosa riepa ar radzēm Mitas Winter Friction White C-17 90/90-21, priekšējā ar 306 radzēm, ļoti kvalitatīvi un izturīgi sašipota. Cena 155.00 Eur.

Motospeci.lv lieto vācu firmas Sitek radzes, kuras pirms ielīmēšanas tiek speciāli kodinātas, lai nodrošinātu savienojumu ar riepas gumiju ar speciālas līmes palīdzību molekulārā līmenī, un līdz ar to radzes turas tā, it kā tās būtu riepā ievulkanizētas. Motospeci.lv riepu radžošanas tehnoloģija uz doto brīdi ir augstākā tehnoloģija, kāda iespējama.

Riepu izgatavošanas tehnoloģija tiek nemitīgi testēta un pilnveidota sadarbībā ar Latvijas labākajiem un ātrākajiem motokrosistiem, kā arī pašas riepas izgatavo un šipo motokrosisti. Tādējādi tiek panākts tas, kad mainot radžu leņķus, to ielīmēšanas dziļumu, pašu radžu garumus, tiek atrasts optimālākais variants katram riepu pielietojumam. Vai nu ļoti agresīvas sacensību riepas, vai arī mazāk agresīvas, bet ļoti izturīgas treniņu riepas, kuras varbūt nedaudz lēnāk brauc uz priekšu pa ledu. Šī atšķirība vidēja līmeņa motokrosistam var arī nebūt jūtama, bet Top līmeņa braucēji noteikti sajutīs atšķirību ar mūsu speciālajās maximum power sacensību riepās.

Ja vēlaties, varam šīs riepas arī pārmontēt / uzbortēt motospeci.lv  motoservisā. Noņemt veco riepu un uzlikt jauno riepu maksā tikai 8.00 Eur (arī mousse).

Scandinavian type spiked studded motocross tire.

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas C-20 90/100-14, jauna.

Jauna motokrosa riepa ar radzēm Mitas C-20 90/100-14, aizmugurējā ar 192 radzēm.

Riepu izgatavošanas tehnoloģija tiek nemitīgi testēta un pilnveidota sadarbībā ar Latvijas labākajiem un ātrākajiem motokrosistiem, kā arī pašas riepas izgatavo un šipo motokrosisti. Tādējādi tiek panākts tas, kad mainot radžu leņķus, to ielīmēšanas dziļumu, pašu radžu garumus, tiek atrasts optimālākais variants katram riepu pielietojumam. Vai nu ļoti agresīvas sacensību riepas, vai arī mazāk agresīvas, bet ļoti izturīgas treniņu riepas, kuras varbūt nedaudz lēnāk brauc uz priekšu pa ledu. Šī atšķirība vidēja līmeņa motokrosistam var arī nebūt jūtama, bet Top līmeņa braucēji noteikti sajutīs atšķirību ar mūsu speciālajās maximum power sacensību riepās.

Ja vēlaties, varam šīs riepas arī pārmontēt / uzbortēt autospeci.lv autoservisā. Noņemt veco riepu un uzlikt jauno riepu maksā tikai 8.00 Eur (arī mousse).

Scandinavian type spiked studded motocross tire.

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas C16 110/100-18, aizmugurējā. Cena 180.00 Eur

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas C16 110/100-18, aizmugurējā ar 226 radzēm. Riepai radzes iešautas būtiskā leņķī, kas nodrošina labākus startus. Cena 180.00 Eur.

Sezonas sākumā ir pieejamas pagājušās sezonas lietotās riepas cenā no 60.00 – 80.00 eiro.

Motospeci.lv lieto vācu firmas Sitek radzes, kuras pirms ielīmēšanas tiek speciāli kodinātas, lai nodrošinātu savienojumu ar riepas gumiju ar speciālas līmes palīdzību molekulārā līmenī, un līdz ar to radzes turas tā, it kā tās būtu riepā ievulkanizētas. Motospeci.lv riepu radžošanas tehnoloģija uz doto brīdi ir augstākā tehnoloģija, kāda iespējama.

Riepu izgatavošanas tehnoloģija tiek nemitīgi testēta un pilnveidota sadarbībā ar Latvijas labākajiem un ātrākajiem motokrosistiem, kā arī pašas riepas izgatavo un šipo motokrosisti. Tādējādi tiek panākts tas, kad mainot radžu leņķus, to ielīmēšanas dziļumu, pašu radžu garumus, tiek atrasts optimālākais variants katram riepu pielietojumam. Vai nu ļoti agresīvas sacensību riepas, vai arī mazāk agresīvas, bet ļoti izturīgas treniņu riepas, kuras varbūt nedaudz lēnāk brauc uz priekšu pa ledu. Šī atšķirība vidēja līmeņa motokrosistam var arī nebūt jūtama, bet Top līmeņa braucēji noteikti sajutīs atšķirību ar mūsu speciālajās maximum power sacensību riepās.

Ja vēlaties, varam šīs riepas arī pārmontēt / uzbortēt autospeci.lv autoservisā. Noņemt veco riepu un uzlikt jauno riepu maksā tikai 8.00 Eur (arī mousse).

Scandinavian type spiked studded motocross tire.

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas Winter Friction C-20 90/100-16

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Mitas Winter Friction C-20 90/100-16, aizmugurējā.

Riepu izgatavošanas tehnoloģija tiek nemitīgi testēta un pilnveidota sadarbībā ar Latvijas labākajiem un ātrākajiem motokrosistiem, kā arī pašas riepas izgatavo un šipo motokrosisti. Tādējādi tiek panākts tas, kad mainot radžu leņķus, to ielīmēšanas dziļumu, pašu radžu garumus, tiek atrasts optimālākais variants katram riepu pielietojumam. Vai nu ļoti agresīvas sacensību riepas, vai arī mazāk agresīvas, bet ļoti izturīgas treniņu riepas, kuras varbūt nedaudz lēnāk brauc uz priekšu pa ledu. Šī atšķirība vidēja līmeņa motokrosistam var arī nebūt jūtama, bet Top līmeņa braucēji noteikti sajutīs atšķirību ar mūsu speciālajās maximum power sacensību riepās.

Ja vēlaties, varam šīs riepas arī pārmontēt / uzbortēt autospeci.lv autoservisā. Noņemt veco riepu un uzlikt jauno riepu maksā tikai 8.00 Eur (arī mousse).

Scandinavian type spiked studded motocross tire.

Radzes priekš motokrosa riepām. Cena 0.20 Eur

Radzes priekš motokrosa riepu radžošanas.

Radzes priekš motokrosa riepām dažādu garuma gan priekšējai riepai, gan aizmugurējai. “Sitek” firmas motokrosu riepu radzes, garums 26mm un 18.5mm, diametrs – 9mm. Cena 0.20 Eur gabalā.

Karbīda cietsakausējuma uzgaļi. Nepieciešamais urbītis cauruma izurbšanai – 4mm.
Lai viegli saradžotu motokrosa riepu, nepieciešama arī ražu riepu pistole. Radžu pistoles īre autospeci.lv autoservisā uz vietas 10.00 Eur dienā.
Pieejamas arī dažādas līmes radžu ielīmēšanai. Ciānakrilāta līme radzēm, cena 20.00 Eur 50ml iepakojums. Tip Top divkomponentu radžu līme Cement SC4000 cena 20.00 Eur 350g.
Radzes riepā ir ielīmētas nelielā leņķī, tāpēc montējot, jāievēro riepas montāžas virziens, kurš ir norādīts ar bultiņu uz riepas.

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Maxxis 80/100-12, jauna. Cena 85.00 Eur

Ziemas motokrosa riepa ar radzēm Maxxis 80/100-12, jauna, piemērota 65cc mazajiem motocikliem.

Motokrosa radžu riepa Maxxis radzes ir ielīmētas leņķī, lai tad, kad brauc ar laiku šipi pieņem taisnu stāvokli, tas nodrošina to, ka šipi nenoliecas braukšanas laikā braukšanas virzienā. Šipi ir ielīmēti līdz ar riepu, kas nodrošina to, ka riepa uz ledus turas vislabāk. Ja gribat, lai riepa būtu izturīgāka, var arī pasūtīt riepas, kurās šipi ir ielīmēti dziļāk. Šāda riepa turēsies uz ledus ne tik stipri, bet šipi tur būs ļoti izturīgi iekšā.

Riepu izgatavošanas tehnoloģija tiek nemitīgi testēta un pilnveidota sadarbībā ar Latvijas labākajiem un ātrākajiem motokrosistiem, kā arī pašas riepas izgatavo un šipo motokrosisti. Tādējādi tiek panākts tas, kad mainot radžu leņķus, to ielīmēšanas dziļumu, pašu radžu garumus, tiek atrasts optimālākais variants katram riepu pielietojumam. Vai nu ļoti agresīvas sacensību riepas, vai arī mazāk agresīvas, bet ļoti izturīgas treniņu riepas, kuras varbūt nedaudz lēnāk brauc uz priekšu pa ledu. Šī atšķirība vidēja līmeņa motokrosistam var arī nebūt jūtama, bet Top līmeņa braucēji noteikti sajutīs atšķirību ar mūsu speciālajās maximum power sacensību riepās.

Ja vēlaties, varam šīs riepas arī pārmontēt / uzbortēt autospeci.lv autoservisā. Noņemt veco riepu un uzlikt jauno riepu maksā tikai 8.00 Eur (arī mousse).

Scandinavian type spiked studded motocross tire.