Bremžu loku nomaiņa ir vienkāršs darbs, kura laikā jāievēro dažas lietiņas… nu, nevar tā vienkārši noņemt aizmugurējos bremžu lokus, to vietā iespraust citus un gaidīt, ka bremzes būs vienmērīgas un rokasbremze būs kā “naži”!
Ir jāievēro tas, ka noņemot bremžu lokus vispirms būs arī jāatbrīvo rokasbremžu trošu regulējums līdz to sākuma stāvoklim un bremžu loki jātuvina bremžu trumuļiem ar ķīlīšu vai ekscentru pareizu regulēšanu, un tikai pēc tam jāpievelk rokasbremze.
Protams, ka ir dažādas bremžu sistēmas konstrukcijas, un reizēm nemaz tādu ķīlīšu vai ekscentru konstrukcijā nav, jo ir automātiskie bremžu cilindrīši. Bet parasti lētājām un vienkāršajām vācu mašīnām nekādu automātisko cilindrīšu auto bremžu sistēmā nav.
Ņemot vērā to, ka bremžu trumuļi izdilst, vēl viena parasti nepieciešama darbība ir bremžu trumuļu nodilušo malu noslīpēšana.
Un visa procesa beigās pirms pašu bremžu loku uzstādīšanas ir jāiesmērē kustīgās bremžu daļas-pašu loku saskares vietas ar bremžu vairogu-lai nečīkst, kad tiek spaidīts pedālis un loki kustas un arī automātiskās regulēšanas skrūves, ja tādas ir, lai tās neierūsē.