It kā pavisam vienkārša lieta, bet tomēr ir jāielāgo daži knifiņi, piemēram tas, ka bieži vien mainot amortizatoru tas ir jāpievelk ar speciālu atslēgu, jo parastā amortizatora pievilkšanas tehnoloģija ar “roreni” vai “amerikanku” var novest pie tā kartridža atskrūvēšanās. Kādā veidā? Ļoti vienkārši- saspiežot ar roratslēgu uzgriezni, kurš notur amortizatoru statnī bieži vien nākas saspiest to vītnē ap statni un dēļ tā tas sāk skrūvēties grūtāk un rodas sajūta, ka amortizators ir pievilkts.
Ar laiku tas var sākt ļurkāties pa statni augšā-lejā un ar katru šo, kaut arī mazo brīvkustību, amortizatora blīvslēgs saņem hidrotriecienu, kā dēļ var sākt tecēt pat vesels amortizators ar veselu blīvslēgu.