Japānā ražotie firmas “KYB” amortizatori ir labas kvalitātes, tiem ir divu gadu garantija, tiesa gan ja kāds amortizators izbeidzas,tad šo amortizatoru pārstāvji Latvijā par katru cenu cenšas pārliecināt, ka “štoks DROŠI VIEN tika turēts ar roratslēgu”, bet uz jautājumu -kapēc tad nav redzamas iespiedumu pēdas no roratslēgas atbilde ir “Nu, tas DROŠI VIEN tikai turēts caur cietas plastmasas plāksnīti” tā kā šī proklamētā garantija diez ko reāli nedarbojas. Ļauna pieredze ir arī ar to, ka ir gadījies, ka tikko uzstādīti amortizatori pēc divām dienām ziemā sasalst, jo štoks apledojot “ietransportē” ledu iekšā amortizatorā caur saļņiku, kur tas attiecīgi atkūst, bet nākamajā rītā amortizatorā iekļuvušais ūdens jau ir pārvērties par ledu. Pats par sevi tas nebūtu nekas, bet ja pārstāvji sāk skaidrot, ka TĀ TAM ARĪ JĀBŪT, un, labākajā gadījumā, apmaina vienu amortizatoru pāri, kurš tāpat sasalst pēc trijām dienām, bet tad to vairs NEMAINA, uzskatot, ka ar to arī garantija ir izpildīta, un beigusies (kaut arī problēma kā tāda nav atrisināta), tad jau te diez vai ko vairs ir ko komentēt…
Tiesa gan, jāatzīst, ka pēdējā laikā šī situācija liekas maināmies uz labo pusi, jo jebkurā gadījumā jau jāsaprot, ka garantijas situācijās darbojas arī tāda lieta kā cilvēciskais faktors, un jebkurā pārstāvniecībā, kura pārstāv kaut kādu konkrētu amortizatoru ražotāju, ir cilvēks, kurš atbild par garantijas gadījumu izskatīšanu. Un var izrādīties, ka vienu dienu viņš meklē iemeslus, lai “atšūtu” visus garantijas gadījumus, bet otrā dienā viņš ir noskaņots labvēlīgi. Protams, ka ir arī objektīvs rādītājs garantijas lietās, piemēram amortizatoru stends, bet tas taču neuzrāda KAPĒC amortizators ir izbeidzies!
Pluss- rūpnīca tos piedāvā gandrīz visām auto markām. “Mono-tube gas” piemēroti arī sportiskā tipa piekares cienītājiem.
Vienīgais būtiskais mīnuss ir “KYB” rūpnīca Spānijā, kurā ražotie amortizatori,kuri bija paredzēti, lai iekarotu arī lēto amortizatoru tirgu, jūtami iedragāja šī brenda labo slavu. Bet Latvijas autotirgū bija laiks, kad vienīgais, kas cilvēkus interesēja, bija cena.