Skip to content

Autoserviss

Kā nomērīt auto akumulatora strāvas noplūdi?

Pēc nesenās publikācijas, par akumulatoru pareizu ekspluatāciju, vairāki cilvēki interesējās par to, kā tad īsti nomērīt to strāvas noplūdi vai automobiļa strāvas patēriņu miera stāvoklī. Nu, teiksim, nakts laikā.

1. No akumulatora jānoņem viena (jebkura) klemme.

2. Ampērmetrs vai multimetrs ampērmetra režīmā jāievieto šajā ķēdē VIRKNĒ, starp akumulatoru un automašīnu. Jālieto ierīce, kura var izturēt vismaz 10A strāvu, jo 5A drošinātājs parasti izdeg.

3. Jāaiztaisa visas durvis u.c.

4. Jāieslēdz signalizācija, ja tāda ir.

5. Jāpagaida, kamēr auto vadības bloki “aizmieg”.

6. Jānolasa ampērmetra mērījumi A (ampēros). Normāls auto strāvas patēriņš miera stāvoklī ir līdz 0,1 A lielākajiem akumulatoriem (teiksim, ar 100Ah ietilpību) un 0,05- 0,08 A mazākajiem (50-80 Ah) akumulatoriem.

Un vēl nofilmēju video, kur redzamas šīs darbības.

 

Video par to, kā pārbaudīt pašu akumulatoru ar akumulatoru pārbaudes slodzes ierīci:

 

Akumulatori, lētāk kā citur: http://www.autospeci.lv/products-page/akumulatori-auto/

Elektroiekārtu remonts

Diagnosticējam, ja nepieciešams-remontējam, labojam. Pārbaudam lambda zondes, devējus. Mainam aizdedzes sveces un svečvadus, ja nepieciešams. Un protams, veicam visus darbus, kas saistās ar elektromehānismiem, ģeneratoriem un starteriem.

elektroiekartu remonts vadi

 

Veicam arī jebkuras sarežģītības ģeneratoru un starteru remontu. (Nepieciešamie instrumenti vienmēr ir pa rokai) :)

elektroiekartu generatora remonts

P.S. Speciālisti apgalvo, ka būšot cilvēki, kuri domās, ka zemākā fotogrāfija nav vis nekāds joks, bet gan mēs patiešām darbojamies ap ģeneratoriem ar kuvaldu un roratslēgu…

Auto sagatavošana tehniskajai apskatei

Tehniskā apskate pat tad,ja nav jāstāv garās rindās,bieži mēdz ievilkties un aizņemt daudz laika. Tāpēc auto vajag sagatavot pirms doties uz TA vietu. Kāpēc gan uz to braukt atkārtoti,ja var pirms tam iebraukt pie mums un bez galvassāpēm un uztraukuma pārliecināties,ka viss kārtībā!? P.S. Mums pat ir ugunsdzēšamais un aptieciņa,ja šie tik svarīgie TA atribūti ir palikuši mājās zem dīvāna.

Ritošās daļas diagnostika un remonts

Šī ir tā darbu kategorija, kuru mums nākas veikt visbiežāk, jo lai arī cik cītīgi mūsu valdība runātu par ceļu remontu, pagaidām mums vienalga ir darba pilnas rokas, ja runa iet par ritošo daļu. Tapēc mūsu noliktavā uz vietas ir ļoti liels ritošās daļas rezerves daļu klāsts. Tie ir gan amortizatori, gan bremžu kluči un uzlikas, gan lodbalsti, arī sailentbloki, dāžādi stiepņi, šarnīri, stabilizatoru stieņi un daudz citu auto rezerves daļu.  Jāpiezīmē, ka mēs populārākajām auto markām cenšamies neizvēlēties noliktavai tikai vienu- lētāko vai labāko ražotāju. Mūsu veikalā ir rezerves daļas jebkuram maciņam un dažādās cenu un kvalitātes kategorijās.

Kas attiecas un šo rezerves daļu maiņu mūsu servisā, tad mums ir dažnedažādi speciālie instrumenti, lai rezerves daļu nomaiņu mēs varētu veikt kvalitatīvi, pareizi un galvenais- tas nebūs dārgi, jo mūsu izstrādātās tehnoloģijas ļauj veikt šos darbus ātri un vienkārši.

ritosas dalas remonts

Riepu montāža un balansēšana

Riepu montāža un balansēšana ir tas pakalpojums bez kura agri vai vēlu neiztiek neviens transporta līdzeklis-ne motocikls, ne automobilis.

Apmainīt vasaras riepas pret ziemas riepām vai otrādi pie mums maksās 12 Eur – 19 Eur (atkarībā no disku veida- dzelzs vai alumīnija, svariņu veida- “uzsitamie” vai līmējamie, disku stāvokļa (zemāk attēlā redzams “labais” disks), riepas izmēra). (Noskrūvēšana, montēšana, balansēšana, pieskrūvēšana.) Ja nav milzīgas rindas, tad bez maksas pie reizes varam uzmest aci arī ritošās daļas kopējam stāvoklim,kamēr auto ir uz pacēlāja.

Riepu montaza

Mēs strādājam ar firmas “Hofmann” balansēšanas iekārtu “Geodyna 30-4”.

Autoserviss.

Mūsu autoserviss ir pazīstams jau 19 gadus ar savu zemo cenu politku un augsto kvalitāti.

Tas ir tapis iespējams tādā veidā, ka servisa telpas mums ir privātīpašumā un mums nav jāmaksā tūkstoši mēnesī par telpu īri. Tātad varam darīt darbus lētāk, nekā tie, kuri īrē kvadrātmetrus Rīgas centrā!

Autoservisa galvenie darbu veidi:

Autoservisā veicam vieglo auto remontu, kā arī remontējam motociklus.

Sliekšņu, virsbūves metināšana:

Mūsu galvenie specializācijas virzieni ir saistīti ar metināšanu- virsbūves metināšana, sliekšņu metināšana, rūsējušu auto sagatavošana tehniskajai apskatei. Ar metināšanu saistošais mūsu darbības virziens ir auto prekorozijas apstrāde. To var izveikt pēc auto virsbūves metināšanas, bet labāk to būtu darīt, kamēr mašīna nav cauri izrūsējusi!

Izpūtēji, izgatavošana, remonts:

Tā kā esam vieni no lielākajiem izpūtēju piegādātājiem pilsētā, tad, protams, veicam arī izpūtēju nomaiņu, remontu un izgatavošanu. Piemēram, ja jūsu auto izpūtējs ir ļoti dārgs, mēs varam tādu izgatavot lētāk, vai arī nomainīt tikai kādu bunduli vai katalizatoru. Mūsu katalizatori ir piemēroti tehniskās apskates iziešanai, un pēc kvalitātes neatšķiras no oriģināliem, tikai ir lētāki. Varam uzmetināt JEBKĀDU izpūtēju JEBKĀDAI mašīnai vai motociklam! Esam taisījuši izpūtējus arī traktoriem un ģeneratoriem, analogus oriģināliem gan pēc funkcijām, gan izskata.

Ritošās daļas remonts, diagnostika:

Protams, veicam arī visas ritošās daļas remontu- amortizatori, gultņi, bremžu daļas, šarnīri, sviras- tas mums viss ir uz vietas, uzreiz pieejams noliktavā un uzstādāms uz jūsu auto. Protams, arī visas komplektējošās daļas- amortizatoru putekļu sargi, atsitēji, un tā tālāk! Mēs piedāvājam dažādu cenu kategoriju rezerves daļas- no lētākajām sertificētajām āftermārketa rezerves daļām līdz OE (oriģinālajām), no auto izgatavotāja rūpnīcas. Ja esat nolēmuši veikt auto ritošās daļas remontu, ritošās daļas diagnostiku izveiksim par brīvu.

Bremžu sistēmas remonts:

Esam iekrājuši milzīgu pieredzi bremžu sistēmas remontā. Bremžu sistēmas remonts pie mums- bremžu kluči, bremžu diski, caurules, trubiņas, cilindri- garantē 100% tehniskās apskates iziešanu ar pilnībā kārtībā bremzēm. Ir arī suporti, trumuļi un pārējais, noliktavā uz vietas.

Motora remonts. Motorsiksnu maiņa:

Labi specializējamies uz motora remontiem- motorsiksnu maiņa, galvu remonts, izveicam arī motora kapitālo remontu, sevišķi tas attiecināms uz retro auto, kuru motorus nevar nopirkt sekundārajā tirgū un vienkārši apmainīt. Mums uz vietas ir visas nepieciešamās rezerves daļas motora siksnu maiņai- pašas siksnas, rullīši, novilcēji. Ir arī motora ķēdes un to mierinātāji. Siksnas mainam pilnīgi jebkādas sarežģītības motoriem. Uz vietas noliktavā mums ir arī jaunas populārāko auto dzinēja galvas par zemām cenām, cik nu tas ir iespējams.

Riepu montāža, balansēšana:

Veicam arī riepu montāžu un balansēšanu ar Hoffmann balansēšanas stendu, piemērotu alumīnija diskiem un līmējamajiem svariņiem.

Starteru un ģeneratoru remonts: Akumulatoru pārbaude un nomaiņa.

Mainam starterus, remontējam ģeneratorus. Protams, specializējamies uz akumulatoriem, varam notestēt strāvas noplūdi, ja akumulators regulāri “nosēžas” vai bieži ir jāmaina. Pirms nomaiņas varam pārbaudīt akumulatoru ar slodzes dakšu, kā arī uzlādēt. Pieņemam arī vecos akumulatorus uz apmaiņu un arī vienkārši utilizācijai. Uz vietas ir arī PILNĪGI VISAS auto lampiņas, arī super retās.

Autostikli:

Tā kā mums uz vietas veikalā ir arī auto stikli, mainam arī tos.

Ūdenssūkņi, stūres pastiprinātāja sūkņi:

Ūdenssūkņi, hidrauliskie sūkņi- (nevis restaurētie, bet jauni), ir uz vietas, uzreiz nomaināmi. Ir arī rūpnīcas restaurētie, protams!

 

Auto kompjūtera diagnostika:

Veicam arī auto kompjūtera diagnostikas kļūdu lasīšanu ar “Launch” auto diagnostikas kompjūteru. Spējam diagnosticēt arī vecākas auto elektronikas vadības sistēmas par OBD II. Varam pārbaudīt visus auto vadības elektronikas blokus- parking sensorus, motora dignostiku, ABS, airbagus u.c. Kā arī pārbaudīt bloku un devēju “live” darbības diagnostiku, piemēram, Mercedes S-class gaisa amortizācijai vai tamlīdzīgi, pārbaudam “live” režīmā lambda zondes un tā tālāk.

Kamēr mūsu mājaslapa ir pārejas stadijā no vecās un jauno, te būs ievadīti tikai daži autoservisa darbi, daži akumulatori, amortizatori, gultnīši u.c.- tas notiek diezgan lēnām, jo strādājam. Ja interesē konkrēts akumulators vai kāda auto rezerves daļa, lūgums zvanīt pa tiešo uz veikalu- telefonu numuri ir šādi: Veikala telefoni: 67272626, 67290447, mobilais 28870004 mobilais 288 000 60.

Ja interesē pierakstīties uz autoservisu vai uzzināt kāda remonta darba cenu (metināšana, bremžu sistēmas remonti, gultņu un amortizatoru nomaiņa, un viss kas cits), lūgums zvanīt pa tiešo uz mūsu auto servisu- 67595020, mobilais 28870001. 

Kā atrast mūsu autoservisu, apskatāms sadaļā KONTAKTI: http://www.yr.lv/kontakti/ (saite atvērsies jaunā logā)

 

Amortizatoru nomaiņa

1 amortizators mainaIt kā pavisam vienkārša lieta, bet tomēr ir jāielāgo daži knifiņi, piemēram tas, ka bieži vien mainot amortizatoru tas ir jāpievelk ar speciālu atslēgu, jo parastā amortizatora pievilkšanas tehnoloģija ar “roreni” vai “amerikanku” var novest pie tā kartridža atskrūvēšanās. Kādā veidā? Ļoti vienkārši- saspiežot ar roratslēgu uzgriezni, kurš notur amortizatoru statnī bieži vien nākas saspiest to vītnē ap statni un dēļ tā tas sāk skrūvēties grūtāk un rodas sajūta, ka amortizators ir pievilkts.

Ar laiku tas var sākt ļurkāties pa statni augšā-lejā un ar katru šo, kaut arī mazo brīvkustību, amortizatora blīvslēgs saņem hidrotriecienu, kā dēļ var sākt tecēt pat vesels amortizators ar veselu blīvslēgu.

Bremžu loku nomaiņa

Bremžu loku nomaiņa ir vienkāršs darbs, kura laikā jāievēro dažas lietiņas… nu, nevar tā vienkārši noņemt aizmugurējos bremžu lokus, to vietā iespraust citus un gaidīt, ka bremzes būs vienmērīgas un rokasbremze būs kā “naži”!

Ir jāievēro tas, ka noņemot bremžu lokus vispirms būs arī jāatbrīvo rokasbremžu trošu regulējums līdz to sākuma stāvoklim un bremžu loki jātuvina bremžu trumuļiem ar ķīlīšu vai ekscentru pareizu regulēšanu, un tikai pēc tam jāpievelk rokasbremze.

Protams, ka ir dažādas bremžu sistēmas konstrukcijas, un reizēm nemaz tādu ķīlīšu vai ekscentru konstrukcijā nav, jo ir automātiskie bremžu cilindrīši. Bet parasti lētājām un vienkāršajām vācu mašīnām nekādu automātisko cilindrīšu auto bremžu sistēmā nav.

Ņemot vērā to, ka bremžu trumuļi izdilst, vēl viena parasti nepieciešama darbība ir bremžu trumuļu nodilušo malu noslīpēšana.

Un visa procesa beigās pirms pašu bremžu loku uzstādīšanas ir jāiesmērē kustīgās bremžu daļas-pašu loku saskares vietas ar bremžu vairogu-lai nečīkst, kad tiek spaidīts pedālis un loki kustas un arī automātiskās regulēšanas skrūves, ja tādas ir, lai tās neierūsē.

Sajūgs. Regulēšana, diagnostika un remonts

Sajūgs un sajūga diagnostika pati par sevi nav nekas īpašs un konstruktīvi sarežģīts, jo ja ir sajūta, ka tas slīd vai slikti pārslēdzas ātrumi, jo sevišķi pirmais ātrums un atpakaļaita, tad šī sajūta parasti jūs nepievils. Galvenais, kas būtu jāievēro, kad sāk slīdēt sajūga disks, ka nevar vairs braukt ne dienas, jo tad parasti tiek pārkarsēts arī sajūga kurvis. Pēc sajūga demontāžas jau tīri vizuāli var spriest par sajūga kurvja darba virsmas stāvokli un uz preses var noteikt arī kurvja atsperes darbaspējas. Lai nu kā, bet ja maciņš atļauj un gribas arī sirdsmieru, tad labākais un drošākais sajūgs būs, ja tika mainīts viss komplekts no laba un pārbaudīta rāžotāja, teiksim- “Sachs”,”LUK”,”Borg&Beck”,”QH”,”Meyle”,”Aisin”.

Auto diagnostika

Veicam auto vadības bloku, elektronikas, ABS, airbagu u.c. auto diagnostiku. Mūsu republikas autoparks pieaug aizvien ar jaunākām un modernākām automašīnām. Tās prasa digitālu kompjuterizētu auto diagnostiku. Vairumam moderno automašīnu pat eļļas nomaiņu vairs nevar veikt bez servisa atgādinājuma dzēšanas. Tiesa gan, mēs varam daudz vairāk, nekā tikai nodzēst “oilservice” rādījumus.

Bremžu sistēmas diagnostika un remonts

Bremžu sistēmas diagnostika un remonts ietver sevī bremžu kluču un loku maiņu, bremžu cilindru, suportu un suporta vadīklu maiņu vai to remontu. Bremžu vienmērības pārbaudi un stāvbremzes regulēšanu. Reizēm der nomainīt arī bremžu eļļu,kura ar laiku zaudē savu spēju uzsūkt mitrumu un tās vārīšanās punkts pazeminās, kas var būt aktuāli, ja braucat ātri pilsētā vai auto ir aprīkots ar automātisko kārbu un bremžu sistēmai nākas piedzīvot lielāku slodzi.

Dzinēja (motora) remonts

Varam veikt jebkura vieglā automobiļa jebkāda dzinēja (motora) jebkādu remontu. Visbiežāk veicamie darbi, protams ir motorsiksnas maiņa un dīzeļmotoru galvu remonti. Veicam arī kapitālos remontus, bet kopš dīzelis ir palicis dārgāks, daudzi vairs necenšas kapitāli tos remontēt, bet kaut kā nopārdod veco auto, pērk benzīnnieku un pārbūvē to darbināšanai ar gāzi.

Vairākkārt ir nācies dzirdēt, ka mēs esam vienīgie, kuri ir “parakstījušies” veikt kādu remontu. Teiksim, mainīt motorsiksnu Audi V8 dzinējam kādam klientam bija atteikušies 6 (!!!!) autoservisi. Mūsuprāt tas ir pavisam parasts ikdienas darbs bez jebkādas superaugstas sarežģītības pakāpes.

Autoserviss

bremzu_klucu_nomaina

bremzu_loku_nomaina

bremzu_sistemas_diagnostika_un_remonts

diagnostika

dzineja_motora_remonts

elektroiekartu_remonts

ellas_nomaina

izputeju_izgatavosana_un_uzstadisana

metinasana

motociklu_remonts

pirmspirksanas_parbaude

pretkorozijas_apstrade

riepu_montaza_un_balansesana

ritosas_dalas_diagnostika_un_remonts

sajugsregulesanadiagnostika_un_remonts

amortizatoru_nomaina

audioiekartu_uzstadisana

auto_diagnostika

auto_pulesana_ar_rokam

auto_remonts

auto_sagatavosana_tehniskajai_apskatei

autoserviss bremzes

Pretkorozijas apstrāde

Auto grīdas un slēpto telpu pretkorozijas apstrāde.

Mūsu servisā var veikt auto grīdas, riteņu arku un sliekšņu pretkorozijas apstrādi. Kā arī veicam slēgto telpu (durvju iekšpuses, sliekšņu iekšpuses, rāmja piepūšanu ar speciālu uz vaska bāzes gatavotu līdzekli, līdzīgu kā “Movil”. Varam piepūst arī ar “Movilu”, bet jūtama cenas ekonomija šīs līdzekļa izvēles gadījumā novērota netiks, jo lielāko cenu veido darbs, kas iekļauj sevī ne tikai auto pacelšanu uz pacēlāja un nokrāsošanu ar speciālu kaučuka vai cieto biezo krāsai līdzīgo aizsarglīdzekli, bet arī pilnīgu grīdas attīrīšanu no rūsas un putekļiem, lai šis līdzeklis vispār turētos pienācīgi klāt. Ja ir kāda īpaši sarūsējusi vieta, kura jānomaina vai jāuzmetina ielāps, arī to, protams, varam izdarīt.

Pretkorozijas apstrade 1

Tā, lūk izskatās klasiska Latvijas Republikas pilsoņa auto apakša pēc dubļu notīrīšanas.

Pretkorozijas apstrade 2

Pirmkārt- tā ir rūpīgi jānotīra no rūsas paliekām.

Pretkorozijas apstrade 3

Tad, ja nepieciešams (un parasti IR nepieciešams) jāuzliek daži ielāpi tajās vietās, kur metāls ir sarūsējis pilnībā tā, ka veidojas caurumi.

Pretkorozijas apstrade 4

Pēc tam viss ir pienācīgi jānogruntē ar speciālu pretrūsas grunti.

Pretkorozijas apstrade 5

Pēc tam atliek nopūst apakšu ar speciālu pret akmeņiem, temperatūras svārstībām un rūsu izturīgu biezu krāsai līdzīgu preperātu un lieta darīta!

Pretkorozijas apstrade 6

Un tā izskatās visa auto apakša pēc apstrādes.

Izlasīt visu par kvalitatīvu pretkorozijas apstrādes tehnoloģiju variet šajā lapā, tur arī variet apskatīties video un vairāk foto un detalizētu cenu aprakstu kvalitatīvai pretkorozijas apstrādei: SPIED ŠEIT (saite atvērsies jaunā logā) :http://www.autospeci.lv/products-page/pretrusas-apstrade-cenas/pretrusas-pretkorozijas-apstrade-cenas/

Metināšana

Īsi sakot- varam sametināt jebko!:) Galvenokārt specializējamies uz izpūtēju un auto virsbūves metināšanas darbiem, kā arī alumīnija metināšanu argona vidē. Remontējam un izgatavojam arī nerūsējošā tērauda izpūtējus, kā arī remontējam sporta motociklu titāna izpūtējus.  Auto karteru metināšana, remonts. Vēl varam hermētiski salodēt ar misiņu vai varu tērauda augstspiediena trubiņas, veikt arī dažādus citus metālapstrādes darbus.

metinatajs

Izpūtēju izgatavošana un uzstādīšana

Kaut gan mēs piedāvājam latvijas tirgū ļoti lielu jauno importēto izpūtēju sortimentu, tomēr reizēm rodas situācijas, kad izpūtēju ir izdevīgāk izgatavot un uzstādīt uz vietas, nevis ievest to daļas no Igaunijas, Polijas vai citurienes. Tāpēc mūsu servisā ir visas nepieciešamās iekārtas, lai izgatavotu jebkādas konstrukcijas izpūtēju. Piedevām, ja klients vēlas, mēs varam izmantot arī caurules ar biezākām sieniņām, kas nodrošinās izpūtējam ilgāku mūžu. Tāpat mūsu rīcībā ir plašs katalizatoru klāsts, kā arī lokanās izpūtēja daļas, tā saucamās “gofras”.

Bremžu kluču nomaiņa

Bremžu kluču nomaiņa ir kārtējais “vienkāršais un ātri izpildāmais” darbs, kuru veicot pa roku galam var izrādīties, ka pēc pavisam neilga laika viens no bremžu klučiem vai kā tos tautā sauc “kolodkām” ir nodilis. Kapēc tā? Atbilde ir vienkārša – tapēc, ka suports ir nepietiekoši labi kustējies vadīklās un nu tās ir ierūsējušas pavisam. Vai arī ir sācis klemmēt suporta virzulis. Šī suporta virzuļa vai vadīklu ierūsēšana ļoti bieži arī ir par cēloni bremžu sistēmas darbības nevienmērīgumam, ko bieži var redzēt tehniskās apskates “slimības lapā”.

Tapēc veicot šo vienkāršo operāciju Igrek R speciālisti pievērš uzmanību gan suporta virzuļa un vadīklu stāvoklim, un, ja nepieciešams, tad veic gumijas manžešu maiņu vai suporta vadīklu tīrīšanu un iesmērēšanu ar speciālu vara pastu.

Bremzu klucu nomaina 1 - vadiklu smeresana

Vēl viena lieta ir tāda, ka “aftermarketa” bremžu kluči ne vienmēr perfekti der suportā un reizēm tie ir jāpievīlē, vai vismaz jānoskrāpē krāsa to saskares vietā ar suportu, lai tie staigātu brīvi, bet ne pārāk brīvi, lai tie negrabētu braucot, teiksim, pa bruģi.

Bremzu klucu nomaina 2 - kolodku skrapesana

Reizēm savukārt ir jānovīlē no bremžu suporta rūsas slānis tajā vietā kur bremžu kluči stiprinās suportā. Pēc tam šīs vietas mēs iesmērējam ar augstas termoizturības silikonu vai arī ar speciālu vara pastu, lai bremžu kluči staigātu pa savām vadīklām viegli un tiktu aizkavēta šo vadīklu vietu rūsēšana, kas mūsu “sāļajās” ziemās ir normāla parādība. Silikons novērš arī to potenciāli iespējamo grabēšanu.

Bremzu klucu nomaina 3 - iesmere ar silikonu

Pašās beigās suporta bremžu kluču turošās skavas skrūves tiek iesmērētas ar speciālu “Loctite” līmi, lai novērstu to atskrūvēšanos. Tiesa gan daudzi ražotāji savus bremžu klučus komplektē ar jaunām skrūvēm, kuras jau no rūpnīcas ir iesmērētas ar šo pretatskrūvēšanās līmi.

Bremzu klucu nomaina 4 - loctite suportam

Beigās gribētos vēl piebilst,ka mūsu servisā šis process jums maksās tikai piecpadsmit līdz divdesmit eiro par abiem vienas ass riteņiem. Dažām mašīnām (vecajiem Galantiem, Audi A8) būs vēl biški dārgāk. Te gan jāatzīmē, ka ja būs jāveic suporta cilindrīša vai vadīklu nomaiņa vai remonts, tad tas jau būs papildus darbs,kas šajā cenā neietilpst, protams! Mēs piegādājam dažādu ražotāju bremžu klučus, bremžu diskus, bremžu lokus, suporta daļas un manžešu remontkopmlektus, kā arī bremžu atsperīšu remontkomplektus.